Dandik kutu


Bugün pazar. Hastayım. İnternetim sıkıntılı olduğu için televizyona mahkum kaldım.

Uzun yıllar sonra ilk defa bu kadar mahkum oldum kendisine. Görmeyeli gözümde baya değeri azalmış.

  • Geri alma özelliği yok
  • Kanal geçişlerinde ses değişiklikleri beni yordu
  • Dandik onlarca reklamı arka arkaya izlemek ne iğrenç bir şey yahu?
  • Aynı haberi sabahtan akşama kadar veriyorlar, neden? Ayrıca beni sürekli salak yerine koyuyorlar 😦
  • Verilen filmler hep eski ve tekrar.

Böyle bir teknolojinin geleceği olabilir mi? İstediğin kadar ekranı büyüt, istediğin kadar hd yap. Bu aletin bu hali ölmeye mahkum.

Dandik kutu” üzerine bir yorum

  1. Geri bildirim: Biz Neredeysek Herkes de Orada Sanıyoruz – bi' blog e-vren!

Bir Cevap Yazın

