İsminize ulaşmak zor olmamalı


Yakın zamanda toplantı saatini beklemek için bilmediğim bir pastaneye girdim.

Boş bir masa bulup oturdum. Siparişimi verdikten sonra Swarm’da yerimi işaretlemek istedim.

İlk defa gittiğim pastanenin ismini de doğal olarak bilmiyordum. Hemen ismini öğrenmek için etrafa bakındım, bulamadım.

Hehangi bir duvarda, masada, şekerlikte, peçetede pastanenin ismi yazmıyordu. Sanki taşınma arefesinde her şeyi sökmüşler gibi geldi.

Hemen patrona sordum durumu. Taşınmanın söz konusu olmadığını, işletmenin ismini yazmanın akıllarına gelmediğini söyledi.

Siz siz olun işletmenizin bedava reklamını yapmak, daha sonra gelmek için Foursquar’e geçmişine koymak isteyenler için işletmenizin ismini her masadan görünecek şekilde uygun yerlere yazın.

Ayrıca marka bilinirliği için de işletmelerin bu önerime dikkat etmesi gerekir. Bu konuda da uzmanlar yazı yazarsa bu yazının altına eklerim.

Bir Cevap Yazın

