Girişimcilik deneyimlerim


Teknokrasi

Teknokrasi şirketini Deniz Utku ile kurmamızın üzerinden neredeyse 3 sene geçti.

Acısıyla tatlısıyla çok farklı, deneyim dolu yıllar geçirdiğimizi söyleyebilirim. Geriye dönük baktığımda doğru düzgün deneyimlerimi bloğuma yazmadığımı gördüm.

Beni yazmaktan alıkoyan, deneyimlerimi oluşturan ekip arkadaşlarımı ve müşterilerimi rencide etmekten çok korktum diyebilirim.

Bugün beraber çalıştığım ekip arkadaşlarım ve müşterilerimle belli bir olgunluğa ulaştığımız için artık yazabileceğimi düşünüyorum.

Bu hafta sizinle tüm deneyimlerimi aşağıdaki başlıklarla aktarmaya çalışacağım. Umuyorum kendi şirketini kurmak isteyenlere, sektörde çalışanlara, marka çalışanlarına, ajanslara faydalı olur.

  • Şirketin isminin bulunması
  • Şirkete neye kime hizmet edecek?
  • Müşterilerimiz kim olacak? Gerçekten bizimle çalışırlar mı?
  • Muhasebe nedir? Ne değildir?
  • Vergi. Kulübe hoş geldin canım
  • Kimi niye işe almalıyız? Nereden bulabiliriz?
  • Kimi neden işten çıkarmalıyız? Nasıl çıkartabiliriz?
  • Yeni müşteriyi nereden bulabiliriz?
  • Sosyal medya hesaplarında ne paylaşmalı, neleri paylaşmamalıyız?
  • Ofis alışverişi mi? O da ne?
  • Çalışanın bir derdi var! Hayır, o dert ondan önce senin derdin dostum
  • Çok çalışırsan çok para mı kazanırsın?
  • Aynı şeyleri mi yapıyoruz?
  • Müşteriye neleri söylememelisin?
  • Müşteri bunları her defasında söyle
  • Şeffaf ol! Müşterine, çalışanına herkese karşı şeffaf ol!
Bir Cevap Yazın

