2014’ün özeti


Yıl sonu yazılarını hep sona bırakır sonra yazmaya üşenirdim.

Bugün cuma trafiğine denk gelmemek, işlerimi eritmek için ofisteyim. Arada bu yazıyı da çıkarmak istedim.

2014 yılı çok az bloğuma zaman ayırdım ama inanın yazacak çok az şeyim vardı. Lakin geriye dönük baktığımda 2014 yılının özetini yazılarımla çıkarmışım diyebilirim.

Senenin başında hayatımda büyük bir değişiklik yaptım. Samsung’a geçtim ama mutsuz olup geri döndüm.

Yıllar sonra yeniden Android

Yazmaktan, hayattan bir dönem çok sıkıldım. Anlatmak istedim ama başaramadım.

Zor günler…

Zor günlerden arkadaşlarımın desteğiyle hızlı bir şekilde çıktım ve ”Yeni” olgusunun peşine takıldım.

Yeni

İnsanların her safhada her yerde alanda holiganlaşmasından bunaldım, bir şeyler karaladım.

Safları sıklaştırırken insanlığımızdan olduk

Müşterisini bir türlü anlamayan veya anlamak istemeyen markaları çekiştirdim.

Müşteriyi dönme dolaba bindirmek

2014 yılında birçok söyleşiye konferansa katıldım. Hepsinin özeti aşağıdaki video diyebilirim. İzlemediyseniz tavsiye ederim.

Bu reklam kimin için?

Sarılmayı özledim, oturdum yazdım.

Sarılmak…

Zor dönemde zor zamanlarda duyguların saklanması gerektiğini yazdım. Hala saklıyorum…

Duygularını saklamaya hazır mısın? Uzun bir süre…

2014 yılında çok şey öğrendim. 2015 yılında daha çok şey öğrenmek için elimden gelen her şeyi yapacağım.

2015 yılında görüşmek üzere 🙂

Bu arada 2014’te saçlarım biraz daha döküldü, daha önce hiç bırakmadığım sıklıkla sakal bırakıp ortamlarda boy gösterdim 🙂

Kuaförde :)

Kuaförde 🙂

Bir Cevap Yazın

