Yeni


Yeni kelimesi çoğu zaman insanı heyecanlandırsa bile hep köşede bucakta bir yerde korku salar duygulara.

Korkar insan yeni şeylerden.

Yeni arkadaşlardan, yeni işten, yeni hayattan, yeni evden, yeni yemeklerden.

Dün, kötü bir Android macerasından sonra yeniden ios işletim sistemine geçtim. Kendime yeni bir telefon aldım.

icloud sayesinde 2013 Aralık ayına geri döndüm.

icloud sağolsun tüm eski fotoğrafları geri getirdi, sildiğim yok ettiğim her şeyi bana yeniden sundu.

Tek tek fotoğrafları gezdim, videoları izledim.

Üzüldüm, garipsedim, hüzünlendim.

Telefona sarılıp eskileri yâd etmek istedim.

Lakin yapamadım.

Artık yeni şeyler söylemenin zamanı gelmiş, yeni hayatın şimdi tam zamanıymış, hissettim.

İnsan yenilenmediği sürece hep kaybeden varlık olmuş dünya üzerinde. Şimdi benimde yenilenme zamanım geldi.

Yeni hayaller, yeni hedefler, yeni heyecanlara kapılmanın zamanı.

2014 yılını fırsata çevirme zamanı.

Buhrana kapıldığım ümitsizlik içine düştüğüm zor günler bana kısa zamanda kabuk değiştirmem gerektiğini ve yenilenmem gerektiğini öğretti.

Meğer önemli olan zor olanı yaşamak değil ders çıkarabilmek ve önüne bakabilmekmiş.

20140323_061046

Bakalım bu yolun sonu nereye çıkacak…

 

Yeni” üzerine bir yorum

  1. Geri bildirim: 2014’ün özeti ve muhasebesi | Ömer Enis Şen

Bir Cevap Yazın

