Hoşgeldin Apple


Bir dünya devinin Türkiye’ye önem vermesi, pazara giriş yapması mutluluk verici. Keşke yatırım yapıp cihazları da burada üretse. Lakin yazımın konusu firmanın gelişiyle ilgili değil. Mevzu başka 🙂

Gelir gelmez şirket için iki farklı cihaz aldım. Biri yeni çıkan Macbook Pro Retina diğeriyse Macbook Air.

Birini omer-et-teknokrasi.com mailiyle aldım, diğerini omerenis-et-gmail.com adresiyle.

Cihazlardan biri az önce teslim edildi. Diğeri de bu hafta gelecek diye bekliyoruz.

Lakin bugün her iki maile de gelen tanıtım broşürü beni şaşırttı. Henüz yeni cihaz alan birine (hatta bir tanesi macbook pro retina) yeni bilgisayarlarımız geldi, buyrun buradan alın demek dünyanın en değerli markasına hiç yakışmadı.

Ekran Resmi 2013-11-18 15.48.01

Sevgili Apple’a tekrar Türkiye’ye hoşgeldiniz diyorum ve ilgili blog sayfasına kendilerini yönlendiriyorum.

Selametle.

Alternatif mail konusu: Yeni aldığınız bilgisayarı nasıl daha verimli kullanabilirsiniz?

Bir Cevap Yazın

