Facebook veya Google Plus hesabınızla günlük tutmak ister misiniz?


Siz hiç sır gibi sakladığınız bir günlük tuttunuz mu? Ya da hâlâ günlük tutan kaldı mı?

Bu sorulara evet diye cevap verenler çok azdır.

Çünkü çağımız artık paylaşma çağı. Her şeyi deşifre etme, tabiri caizse yayma çağı. Kim demiş, nasıl olmuş, kim kime uymuş bilinmez ama çok net: Sürekli paylaşıyoruz.

O sebepten dolayı bugün size söyleyeceklerim işinize yarar mı pek emin değilim.

Facebook ve Google Plus’ta hesabınız varsa farketmişsinizdir. Bir süredir sadece kendinizin görebildiği içerikler girebiliyorsunuz.

Bunun sebebi ne olabilir diye düşünürken aklıma günlük tuttuğumuz günler geldi.

Bir süredir ben de Facebook hesabımda herkesle paylaşmak istemediğim, lakin geriye dönüp hatırlamak istedğim şeyleri not almaya başladım.

Google Plus hesabımda paylaştığım sınırlı içerik, sadece ben görebiliyorum.

Facebook hesabımda paylaştığım sınırlı içerik, sadece ben görebiliyorum.
Ekran Resmi 2013-04-09 12.43.43

Tabi Facebook’un sağı solu belli olmaz. Her an bir değişiklik yapar tüm içeriği açık eder. Onun için çok kontrollü giriyorum içerikleri 🙂

Siz de deneyin, belki işinize yarar.

Bir Cevap Yazın

