Uygulamanıza internete bağlı olmayanlar için ekranlar ekleyin


Mobil uygulamalar günümüzün vazgeçilmezleri haline geldiler.

Oyun, eğlence, eğitim derken dört bir yanımız uygulama ile doldu. Her ihtiyacımızı buradan karşılamaya çalışıyoruz. (Bazıları hariç tabi 🙂

Yeni farkettim; birçok uygulama internetsiz bir hiç..

Mesela çok yakın zamanda appstore’da yerini alan Kale Benim uygulamasını Webrazzi haberinden sonra indirip denemek istemiştim.

Uygulamayı müsait olunca inceleyeceğim derken öyle kenarda kaldı. Daha sonra metroda aklıma geldi, inceleyeyim derken internetin olmadığını farkettim. Uygulamayı açmaya çalışırken de aşağıdaki hatayı aldım.

foto

Tamamen internete bağlı uygulamalar üretseniz bile en azından internet bağlantısı olmayanlar için birkaç ekran tasarlamalısınız.

Uygulamanın tanıtımı olur, bazı kullanıcı yorumları olur, uygulamanın içinde yüklü bir video olur uygulamayı tanıtır.. Güzel olmaz mı?

Hem bu sayede müşterinizi interneti yok diye ilk dakikadan kapı dışarı etmezsiniz 🙂

Sizi güzel hatırlar, interneti olduğunda geri gelir 😉

Bir Cevap Yazın

