Sony’den kamera şakası


Başlık çok eğlenceli duruyor değil mi?

Lakin kısa süre önce başlayan Sony maceram can sıkmaya başladı.

Daha önce Sony’den aldığım ürün ile ilgili sıkıntı yaşadığımı yazmıştım. Önceki yazılar şurada: 12

Yaklaşık bir saat önce SONY genel merkezinden olduğunu söyleyen bir hanımefendi aradı. Ekranda gözüken numara 4447669

Hanımefendi, bizden bir süre önce bilgisayar almışsınız. 2 sene garantiniz varmış. Biz bunu 3 seneye çıkarmak istiyoruz. Üstüne birde tüketiciden kaynaklı hatalarda dahi masraflarınızı bu kasko sayesinde karşılıyor olacağız dedi..

İlk başta Sony sesimi duymuş bana jest yapıyor sandım. Neden bana böyle bir şey teklif ediyorsunuz diye sordum. Siz benim Sony ile yaşadıklarımı biliyor musunuz diye ikinci sorumu yönelttim.

Biz sistemden sıkıntılarıızı göremiyoruz diye cevap verdiler. Büyük bir hata yaptıklarını anlayıp hızlıca telefonu kapadılar.

Şu ekrandan sorununuzu göremiyoruz, detayları benim ekran göstermiyor gibi bahanelere acayip kıl oluyorum. Milyarlarca değeri olan şirketler iki ekranı bir araya getiremiyor. Ne kadar üzücü değil mi? Bu konuda Uğur Abi‘ye yine söz hakkı düşüyor.

Diğer yandan ben ne durumdayım? Sony’e ihtarname çektim. Ürünüm ile ilgilenmediklerini resmi yazı ile bana bildirmelerini istedim.

Bana yollayacakları resmi yazı ile davamı açacağım. Sizinde bilginiz olsun. Bozulan ürününüzü ‘bu garanti kapsam dışı’ deyip sizi yolcu etmeye kalkan servisten birde yazılı belge alın.

İnsanın başına gelmeden öğrenemiyor tabi 🙂

Dipnot: Kasko için yıllık 56 tl talep ediyorlar. Yani izin vermeme rağmen cebimi arayıp reklam yapıyorlar. Bu ayrı bir ayıp tabi..

Bir Cevap Yazın

