Sony ürününe sahip çıkmadı


Daha önce ”Ürününe sahip çık Sony!” başlıklı bir yazı yazdım. Şayet okumadıysanız şuradan girip okuyabilirsiniz.

Yazıyı Facebook, Twitter, Foursquare, Instagram, Google Plus, Friendfeed ve diğer bloglarımda paylaştım, paylaşmaya devam edeceğim. Sony’nin bilgisayarlarının ne kadar kalitesiz olduğunu duyurabildiğim herkese duyuracağım.

Her şey bir yana sizi gelişmelerden haberdar etmek isterim.

Birçok arkadaşım benden habersiz Sony Türkiye’nin resmi sosyal medya hesaplarına yazımı gönderdiler. Sony herhangi bir geri dönüş yapmadı. Ne bana ne de onlara.

Beni yetkili servis olan Cihan Elektronik’ten aradılar. Ne oldu cihazınıza? Sony ile görüşebildiniz mi dediler? Hayır, görüşemedim dedim. O zaman biz şikayetinizi kapıyoruz dediler ve telefonu kapadılar.

Yaklaşık yarım saat sonra tekrar aradılar, ürününüz hazır gelin alın diye. Şaka mı yapıyorsunuz, ürün bende duruyor dedim. Aaa! pardon yanlışlık oldu sanırım deyip yeniden telefonu kapadılar.

Gördüğünüz gibi süreç gayet eğlenceli devam ediyor.

Diğer yandan dayımın oğlunu, liseden arkadaşımı ve eski mesai arkadaşımı Sony bilgisayar almaması gerektiğine ikna ettim. Bu misyonumu devam ettireceğim.

Çünkü mutsuz olmayı hiçkimse hak etmiyor.

Sony ürününe sahip çıkmadı” üzerine bir yorum

  1. Geri bildirim: Sony’den kamera şakası « Ömer Enis Şen

Bir Cevap Yazın

