Ürününe sahip çık Sony!


En büyük yeğenime aldığım Sony Vaio hediye maalesef bu hale geldi:

Ürünü aldığım Teknosa’nın Cevahir Alışveriş Merkezi’nde yer alan mağazasına gittim. Aldığım hediyenin bu hale geldiğini anlattım. Ekran çatlamış, düşürmüşsünüzdür.. Durum garanti kapsam dışı, bunu alamayız dediler. Gayet seri bir şekilde başlarından savdılar.

Kendilerine çatlağın kasanın altından kaynaklandığını anlattım. Ayrıca ürünün hiçbir yerinde darbe olmadığını detaylı bir şekilde gösterdim. Sizede gösteriyorum:

Dışardan görünüm: Darbe izi var mı?

Klavyenin üstünde bir şey unutmuşsunuz, üstüne kapamışsınız dediler. Klavyede herhangi bir iz görebiliyor musunuz?

Ekranın esas çatlamasının sebebi kasanın aşağıdaki fotoğrafta görüldüğü üzere yavaş yavaş açılması. Lakin bu konunun detaylarını anlattığımda kimse beni dinlemiyor.

Sony ürününe sahip çıkmıyor. Cihan Elektronik ürünü teslim dahi almıyor. Teknosa biz aracıyız diyor.

Teknosa ve Sony’den bir ürün aldığım için çok ama çok pişmanım.

Keşke bildiğimden şaşmayıp hediyeyi Apple’dan alsaydım.

Ürününe sahip çık Sony!” üzerine 4 yorum

  1. Geri bildirim: Sony’den bilgisayar almanızı tavsiye etmem | Blogajans

  2. Geri bildirim: Sony’nin çok moda bilgisayarları arıza çıkarabiliyor « Dikkat Moda!

  3. Geri bildirim: Sony ürününe sahip çıkmadı « Ömer Enis Şen

  4. Geri bildirim: Sony’den kamera şakası « Ömer Enis Şen

Bir Cevap Yazın

