Etkinlikte daha fazla takipçi kazanmak için etkileşim şart


Cumartesi günü Red Hot Chili Peppers konserine katılma şansım oldu.

Etkinlik alanında rastladığım yanlışı sizle paylaşmak istedim.

Etkinliği Pozitif Müzik düzenledi. Tüm etkinlik boyunca büyük ekranlarda sosyal medya kanallarının reklamlarını yaptılar. Tüm hesapların adreslerini yazıp bizi takip edin diye eklediler. Bu çalışmanın ne kadar başarılı olacağını takip etmek için etkinliğe girişte mevcut Twitter takipçi sayısını kontrol ettim.

Sayı aşağıdaki gibi idi.

Çıkışta kontrol ettiğimde sayı 10.950 idi.

Sadece 100 kişi artmış.

Bugün tekrar baktığımda (aradan bir gün geçmiş oluyor) sayı 11.011 olmuş durumda. Yani o gün artan sayıya yakın diyebiliriz. Buna göre olağan artıştan pek fark yok diyebiliriz.

Daha öncede TV, Bilboard vb. reklam alanlarına markaların sosyal medya adreslerini koyduklarını biliyoruz. Benim gözlemlediğim kadarıyla neredeyse sıfıra yakın etkisi oluyor.

Bu etkiyi artırabilmenin tek yolu etkileşimden geçiyor. Şayet onları sosyal medya kanallarınıza çekmek hedeflerinizden biri ise etkileşim şart.

Örnek üzerinden gidelim. Red Hot Chili Peppers konserini ben düzenlesem sahneye öncesinde Ceyhun Yılmaz’ı çıkarırdım. Önce tabelayı asar Trend Topic’i yapar, ardından Pozitif’e takipçi yağdırırdı 🙂

Ekranlardan bizi takip edin, size mesaj gelecek onu gösterin biranızı yudumlayın derdim.

Bu ve bunun gibi birçok etkileşim yaratacak fikir ancak işe yarayacaktır.

Gerisi yalan..

Bir Cevap Yazın

