İnsanları tanıştırın


Doğru zamanda doğru insanları tanıştırmak kadar bu hayatta daha faydalı bir şey yapamazsınız.

Lisedeyim.

Klasik olarak; çevremde web sitesi yapan, teknoloji hastası, internet manyağı olarak birçok kişiyle tanıştırıldım.

Lakin bir tanıştırma diğerlerinden çok farklı oldu. Muhasebeci bir ahbabımız müşterilerinden birini benimle tanıştırdı. Tanıştırdığı kişi Murat Yalçın. Benim babamdan sonraki ilk patronum. 🙂

Bana kısaca mantığı anlattı. Bizim sitemiz var. Google’da üst sırada çıkartabilir misin? Google reklamlarını yönetebilir misin?

Hayır, dedim. Lakin bana biraz müsade edin öğrenip geleyim. Kitabını aldım, okudum, internette araştırdım derken Murat Yalçın’ın kapısını çaldım.

Kapısını çaldıktan sonra lise bitti, yıllar yılı kovaladı. Birkaç sene sonunda milyon lira ciro elde ettik. Google’da en üst sıralarda idik. Şirket blogu bile açtık. Şöyle bir dünyaya baktığımda bizim gibi vizyoner bir tane bile inşaat firması yoktu. Ya da ben bulamadım.

Muhasebeci dostuma çok şey borçluyum. Sayesinde hem ben hem Murat Yalçın kendisini inanılmaz geliştirdi. Emin olamasamda çok büyük faydalarımız oldu vatana. Emin olamamaktan kastım detayları maliyenin bilmesi. 🙂

Siz siz olun tanıştırmak deyip geçmeyin, doğru insanları doğru zamanda doğru yerde tanıştırmaktan çekinmeyin.

Bir Cevap Yazın

