Telefon numaralarınızı mobile göre yazın


İşletmenizin bir web sitesi varsa (yoksa neden yok?) ve mobil uyumlu değilse çok şey kaybediyorsunuz.

Mesela geçenlerde yaşadığım deneyimden biraz bahsedeyim. Kadıköy’de ipad2 kılıfı satan bir mağaza aramaya başladım.

O da ne.. Meydanda teknoloji mağazası yok. Meydanda tek yer alan teknoloji mağazası Turkcell Extra çakma kılıf satıyor. Katlanmak katlanmıyor mübarek. Hatta adamlar acayip gizem yaptılar: Bir dakka abi içeriden getiricem.. falan.. Sanki uyuşturucu satın alıyorum. 🙂

Hemen cep telefonumdan Google’da Teknosa diye arattım. Mobil uyumlu bir siteleri var. Ara düğmesine basınca numaranın tümünü algılayamıyor telefon. Nedeni ise numarayı şöyle yazmaları: (0216)3232323

Neden parantez koyuyorsun ki? Diğer telefonumu çıkarıp ekrandan okuyarak Teknosa’nın telefonunu çevirebildim. Sanki rehberden okuyormuşum gibi.

Teknosa’ya gittik ipad2 kılıfı bulamadık. Sizede tavsiyem şudur ki Kadıköy’de Moda’da yer alan Teknosa’ya gitmeyin. O bayırı çıkmanıza değmez. İçeride pek bir şey yok.

Ardından Google’dan bu sefer Bimeks’i aradım. Bimeks’in internet sitesinde yer alan Kadıköy Bimeks numarası kullanılamamaktadır diyor. Başka bir internet sitesinden Bimeks’in numarasını bulabildim. Lakin numarayı gene çeviremedim. Bu seferde numara şöyle yazıyordu: 0 216 323 32 32

Şayet numara 02163233232 olsa hiçbir sıkıntım olmayacak.

Lütfen ulaşılabilir olun, mobil uyumlu siteniz olsun, güncel olsun.

Beni sevin, ben zaten sizden alışveriş yapmak için can atıyorum. Ben kim miyim? Size ulaşmak isteyen bir müşteri.

 

Telefon numaralarınızı mobile göre yazın” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

