Ne yazacağına sosyal ağlar karar versin


Bloglara eskisi kadar yazılmıyor dense bile ben oldukça sıkı yazan blogları severek takip etmeye devam ediyorum.

Sanırım mikro blog dediğimiz Twitter, Tumblr vb. araçlar harbiden yazan yazarlar ile benim gibi sahte yazarları ayırt etti. Sahte diyorum çünkü bende bu geçiş döneminde yazamadım. Yani sınavı geçemedim. Tekrar yazmak için kendime yazdığım minik öneriyi buraya da not almak istiyorum.

Şayet yazacak bir şeyiniz kalmamışsa lütfen bu önerimi gözardı etmeyin. Çünkü sizin gözünüze ihtiyacımız var.

Kişisel olarak her insanın bakış açısına yani gözüne yani gözlemlerine hepimizin ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.

Yazacak bir şeyiniz yoksa her gün Twitter’da trend olan, Friendfeed’te en çok like edilen, Facebook’da arkadaşlarınızın en çok paylaştığı konular, kişiler veya olaylar hakkında birkaç kelam blogunuza yazın.

En çok izlenilen videolar hakkında yorumlar yapın. Bırakın ne yazacağınızı düşünmeyi. Ne yazacağınızı kitleler, sosyal ağlar yani sahip olduğunuz çevre belirlesin. Bizde afiyetle okuyalım.

Umarım bu dediğimi yerine getirir ve benim için bir şeyler karalarsın.

Bir Cevap Yazın

