Kültür


Geç farketsemde kültür hayatımızın her safhasında çok önem arzeden bir unsur.

  • Şirket kültürü
  • Aile kültürü
  • Dost ahbap kültürü
  • Yaşam kültürü
Kültürün olumlusu veya olumsuzu olmuyor. Benim kültürüm sana olumlu seninkisi bana olumsuz gelebiliyor. Esas olan kültürün yaşamında devamlılık sağlıyıp sağlamadığı.
Kültür doğru mezelerle beslenmişse başarın daim olabiliyor veya en iyi insanlarla dostluğun ancak bu sayede olabiliyor.
Oturup kalkman dahi birçok unsurun ile 24 saat yargılandığın bir dünyada ancak kültürün ile ayakta kalabiliyorsun.
Son zamanlarımda hayatıma bir kültür kitabı kazandırmaya karar verdim. Oraya aldığım notlar ile ilerliyorum. İş, aşk, aile gibi unsurları kültürüme nakşediyorum. Hatalı bir durum varsa zaten otomatik yok oluyor veya hatamdan vazgeçiyorum.
Kim geleceğini bağladığı kültür kitabına yanlış şey yazmak veya kayıt etmek ister ki? 😉
Bir Cevap Yazın

