Chris Anderson – BEDAVA


Her hafta bir kitabı bitirmeme rağmen blogumda neden kitaplar hakkında yazmadığımı bunca yıldır çözemedim. Bugün milat olsun ve başlıyorum.

infomag dergisinin hediyesi olan BEDAVA adlı kitabı 2 gün gibi kısa sürede soluksuz şekilde okudum. Tavsiye eder miyim? Pek emin değilim. Benim gibi dergi ile beraber alacaksanız durmayın hemen alın. Açıkçası 25 lira bu kitaba verebileceğimi sanmıyorum. 10 liradan yüksek olan sadece Türkiye’den çıkmış kitaplara ödüyorum.

Kitaptan aldığım notları sunumlaştırdım. Bu sayede çok daha okunabilir oldu. Bir sonraki kitap HOCA. Görüşmek üzere.

Bir Cevap Yazın

