İletişim denilen şey


Dün akşam Ercüment Büyükşener’in daveti ile Yeni Rakı etkinliğine katıldım. Yeni Rakı Haftası sebebiyle çok güzel sofralar kurulmuş. Ayrıca her zamanki gibi standart etkinlikler yerini almıştı.

Uzun zaman sonra bir sosyal medya etkinliğine katılmak arkadaşlarla sohbet etmek beni çok memnun etti. Tabi uzun zamandır yazmadığım bloguma sırf bu mutluluğumu paylaşmak için açmadım. Biraz iletişim konusundan bahsetmek istiyorum.

Yeni Rakı son zamanlarda sosyal medya iletişimine çok önem veriyor. Bu yönde Türkiye’de çok güzel etkinliklere imza attılar. Her şey bir yana benim Yeni Rakı algımı değiştirdiler. Eski algımdan kısaca bahsetmek istersem; devlet girişimi, hantal, sahte rakı, ölüm, yuva yıkan marka vb.

Bu algı bulutumun yaratılması çevremden dolayı kaynaklandığını düşünebilirsiniz ama bunun tek sebebi bence iletişimi tek yönlü bir marka olmaları idi. Tabi bu benim fikrim.

Dün akşam Hayal Akademisi‘nde bir süredir proje bazlı çalıştığını şimdi ise tam zamanlı çalıştığını söyleyen Evren Elif Hanım ile tanıştım. Kendisi eve giderken otobüste sessizce oturduğumu görünce miğdemin bulandığını sanmış. Kendisinin miğdesi bulandığında birinin yanına gelip hikaye anlatmasını istediğini şayet benimde bir sıkıntım varsa ilgilenebileceğini söyledi. Gerçekten bu iletişimden de öte bir şey. İnsanı nasıl mutlu ettiğini kelimeler ile tasvir edebileceğimi hayal edemiyorum.

Bir süredir bize sosyal ağlarda bir markanın kimliğini nasıl lanse edebileceğini uygulamalı anlatan sevgili Ercüment ve ekibine bir kez daha teşekkür ediyorum.

Sevgilerimle…

Geceden instagram fotoları;

İletişim denilen şey” üzerine bir yorum

  1. Ömer Bey;bir kaç kelime ile sizi mutlu ettiğime çok sevindim.İnanın durum umduğum gibi olsaydı sizi bitmek bilmeyen bir hikaye bombardımanı bekliyordu.malum ben tecrübeliyim: )Neyse ki böyle bir şey olmadı ve geceyi mutlu kapatmış olduk…Değer verip blogunuza ismimi geçirdiğiniz için de ayrıca teşekkür ederim.Tanıştığımıza çok memnunum.Dilerim yeniden sohbet etme imkanı buluruz…

    Tekrar teşekkürler ,iyi çalışmalar: )

Bir Cevap Yazın

