Aşk…


Bugün her nedense bu bloga yazmak istedim.

En son Mayıs ayında yazmışım. Uzun zaman olmuş. İnanın bana bu süre zarfında bloguma dönüp bakasım bile gelmedi. İçimden yazmak ve karalamak hiç geçmedi. Sürekli bir iş koşuşturmasında kaldığım için belkide buna fırsatım hiç olmadı.

Bugün neden bu yazıyı yazıyorum bilmiyorum. Şu an bitirmem gereken tonla iş varken sabahın köründe size bir şeyler karalamak geldi içimden.

Dün iftar sofrasından kalkıp gecenin köründe bir dostun yanına vardım. İçin için kanayan yaramı açtım: Aşk istiyorum!

Çok mu acizce? Olabilir. Acizlikse acizlik, kaybetmişlikse kaybetmişlik. Neyse ney.. Ama ben aşk istiyorum!

Sadece hak eden bir varlığı sevmek, onunla sevgimi paylaşmak istiyorum. Hak etmek hak edilmek istiyorum.

Hani istemekle olsaydı insanlar neleri başarırdı diyebilirsin. Lakin bu öyle bir şey değil.. Para için çalışırsın çabalarsın kazanırsın, kariyer için başarırsın yükselirsin. vs.

Ama Aşk böyle bir şey değil… Sınavı yok, yükselecek basamağı yok… Şans topu değil.. Gidip bir bayiden deneyemiyorsun..

Tüm yaz eğlendin, partiden partiye koşturdun.. Yeni tadlar, yeni arkadaşlar edindin. Arkadaşlık ettin karşılığını aldın ama hepsini bir araya toplasan şu arzuladığın bir gram aşkın karşılığı veremiyor ki…

Bunu tatmadın ondan oldu Ömer diyebilirsin. Ama defalarca tattım ki… Ya da tattım sandım bilemedim…

Düşündüm taşındım. Birçok çare düşündüm. Kime konuşsam, nerelere gitsem diye döndüm dolaştım. Geriye tek seçenecek kaldı. Milyonlarca metnin içine bir blogdan istekleri yollamak. Birgün geriye dönüp bu satırları kahkaha ile okusam bile o gün buna çok ihtiyacım vardı diyebileceğim.

Çünkü aşk elde edebilen bir şey değil, seni elde eden masumane bir güç… Bakarsın sesimi duyar gelir beni elde eder… Kim bilir?

Aşk…” üzerine 3 yorum

  1. aşk sadece aşk getirmez.
    acısı, huzursuzluğu, burukluğu promosyon olarak yanında getirir.
    eminsin, her şeye rağmen gözünü kapatıp aşk istiyorsun?

  2. ömer bi an bunuu okudum kaybettıgım ömer enis ime ait sandım bunları fakat hakkında yazdıklarına bakınca o olmadıgını anladım.aşşk güzell ömer

Bir Cevap Yazın

