Garip bir dünya…


Sevgili Blogum…

Nasılsın görüşmeyeli? Beni hiç sorma. Garip bir haldeyim. Uzun zamandır seninle konuşmuyoruz. Dur sana başımdan geçen bir olayı anlatayım.

Bundan yaklaşık bir veya birbuçuk ay önce iki arkadaşım birbirlerine küstüler. Küsmek ne kelime bana bir daha birbirilerinin yüzünü dahi görmek istemediklerini söylediler.

Küsmelerinin nedeni ise yeni başladıkları projelerini yürütememeleri. Biri diğerine diğeride suçu dünyaya atıyordu.

Minik bir oyun yapayım dedim. Olmayacak bir sponsorluğu onlara ayarladım. Bu sayede projeye olan inançları artar barışırlar diye düşündüm. Nitekim öyle oldu. Sevinçten birini diğerine arattırdım. Barıştılar…

Günler geçti…

Verilen sponsorluğun içine ettiler. Beni mahcup duruma düşürdüler. Ben azcık kızınca karşı tavır aldılar. Kötü olan ben oldum. Nasıl bu kadar ibre döndü inan anlamadım.

Bunu sana neden anlattım biliyor musun blogcuğum? Dedem derdini tasanı elaleme anlatıp kafasını şişirme. Onların hakkına geçme demişti. Dün ilk defa gördüğüm birini samimi bulduğum için anlattım bunları. Birde sana bana hatırlatman için yazıyorum. Hakkını helal et…

Bir Cevap Yazın

