Kuzu..


Bilemiyorum…

Nasıl anlatacağımı, ne yazacağımı veya nasıl betimleyeceğimi… Bugün biraz garip ve hisliyim…

Sevgili blogcuğum sana O’nu nasıl anlatacağımı bilmiyorum. Aylar önce bir yaz gününde karşıma çıktı. İlk intiba denilen şeyden hiç anlamam bilmem. İkinci intiba önemli bence derim her zaman.

O’na bir sabah kahvaltısı sözü vermiştim. Sabah kalktığımda dışarı fırladım. Dışarılarda kimseler yok. Fırına bir heyecanla koştum. Çünkü akşam ekmeğin arasına tereyağ sözü vermiştim. (En sevdiğim şey.) Lakin fırının önüne geldiğimde kapı kilitliydi. Cama vur vur cevap yok. Hoop dayı… Alooo! Bağır yok… Cevap yok. Hayallerim nasıl yıkıldı anlatamam. Etrafta başka fırın var mı diye soracaktım ama etraflarda kimseler yoktu. Çöpçülere sordum onlarda biz burayı bilmiyoruz dediler. Bir yarım saat etraflarda dolaştıktan sonra fırından umudu kesmiştim. Yukarıdan bir poaça kokusu geldi. Gittim iki poşet poaça aldım.

Bir yandan sözümü tutamamnın acısı varken bir yandan ne yalan söyliyim poaça iyi oldu iki dakikada sofrayı hazırlarım diyordum. 🙂 Sofranın bir eksiği vardı: Çiçek. Tabi o saatte çiçek bulmak zor. Lakin imdadıma caminin bahçesindeki çiçekler yetişti. İmam sabah namazından çıkmıştır herhalde deyip daldım bahçeye. Etrafa son kez göz gezdirdikten sonra minnacık şeyi koparıverdim. Ağaca dönüp söz seni her gün sulamaya gelicem dedim.

Kahvaltı soframız hazırdı. Ama çiçeği sofraya koyamadım. Ne bileyim işte utandım. Diğer yandan kahvaltıları eşek gibi yiyen ben ağzımdan bir lokma geçmedi. Zar zor iki tane poaça yedim. Halbuki bir oturdummu 5 tane yerim. 🙂 Sonra o işine ben yeniden yatağıma geri döndüm. Yaz güneşinin tatlı ışığı ile huzurla uyudum.

O’na karşı hissettiklerim bu küçük anıyla bir bir açıklanabilir.

  • Hep mutlu etmek istedim.
  • Heyecan duydum.
  • Sevdim.
  • Sonsuz bir saygı duydum.
  • Her şeyini kabullendim.

Çünkü kuzular hep en güzelini hak eder diye bildim…

Bir Cevap Yazın

