Sevgilinize Macbook alın


Ne yapın ne edin bunu yapın.

Uzun zamandır bunu yazacaktım meğer sevgililer günü için kısmet olacakmış.. Şimdiye kadar satın aldığım bir çok şey için pişman oldum. Daha sonra sevdim yeniden pişman oldum. Alternatifleri araştırırım. Acaba kazık mı yedim? Yanlış tercih mi yaptım? derim.

Taaaa ki Macbook alana kadar.

Her sabah kalktığımda yeniden aşık olduğum, ayrı bir özen gösterdiğim tek cihaz bu oldu. İnanın her sabah yeniden bağlanıyor insan bu cihaza.

Şayet bu sevgililer gününde ne alacağım diye uzun uzun düşünüyorsanız hemen para biriktirmeye başlayın ve sevgilinize macbook alın. Özellikle bir kadınsanız bu fırsatı kaçırmayın.

Sizi bir ömür boyu unutamayacak. Şayet unutursa paranız iade. 😛

Sevgilinize Macbook alın” üzerine 3 yorum

  1. Sevgilim,Sevgili Eşim,
    Bilgisayar kullanmıyor.Sadece evlat ve torunlarıyla canlı görüşmelerde (Onda da bana; acele gel bunu aç ve ve torunlarımla beni kameralı bağlantıya sok ,hadisene .~. .~. -.- bakışlarıyla) beni devreye sokuyor.
    Evet sevgili Enis, sizce Sevgilime Macbook almalı mıyım ?
    Size sağlıklı,mutlu ve Macbook’unuzla nice günler diliyorum…

Bir Cevap Yazın

