Gurur meselesi..


Az önce bir hanım bana ”Daha önce yapmadığın halde 2009 yılında yaptığın bir şey oldu mu?” diye sordu. 2009 nasıl geçti? İyi mi? Kötü mü? Aşk hayatın nasıldı? İş hayatın nasıldı? gibi sorulardan ziyade bu soru çok daha yaratıcı duruyor değil mi?

Hemen şöyle bir geriye baktığımda aklıma gururumu incittiğim geldi. İlk defa bir kadın meselesinde gurur yapmadığım aklıma geldi. Açık konuşayım sevgili blogcuğum ben cins bir adamım. Çok çabuk bir şeylere tiksinirim, soğurum.

Evet itiraf ediyorum ilk defa bir kadına yalvardım. Beni bırakma dedim. Ne bileyim çaresiz hissettim kendimi. Yalvardığım ilk dakikalar aklıma gurur meselesi geldi. ”Lan yakışır mı senin gibi herife?” dedim. Sonra yok yakışır lan bir defaya mahsus yalvardım yakardım.

İşte böyle. Bu yıl bir defaya mahsus gururumu incittim. Pişman mıyım? Asla…

Gurur meselesi..” üzerine 3 yorum

  1. Bence de gurur her zaman vardir ve olmalidir. Ama uzun yolculugun bazi ara duraklarinda, gururun yanina farkli fedakarliklar da gelebilmelidir. Esneklik her yasanani baskalastirir derim nacizane…

Bir Cevap Yazın

