Güncel bir blog


Hep diyorlar blogculuk öldü yaşasın mikro blogculuk. Sanırım ben de onların arasına katıldım. Blogumun temasını mikro blog kıvamına getirdim. Bu yazıyı blackberry’den yazar oldum. Daha profesyonel yazıları sosyalmecra.com’a buradan günlük faydalı şeyler paylaşmayı hedefliyorum.

Hayırlı uğurlu olsun.
AVEA BlackBerry® Servisi ile gönderildi.

Güncel bir blog” üzerine 3 yorum

  1. Ben de bu işe mi girsem? Ayda 1 yazı yazacağıma… Mantıklı geldi. Ne dersin Ömer? Bir de Facebook ve Twitter ile de eşleştirmemiz gerekir. Öyle değil mi?

Bir Cevap Yazın

