Kendimizi bitirdik Ömer…


Çok sevdiğim bir insan ile bugün msn üzerinden saatlerce konuştuk… Bu da son sözlerinden bazıları oldu… Beni benden aldı ve hiç dokunmadan hemen paylaşmak istedim;

ben inancımı kaybettim
ben aptal değilim
hep mücadele ettim hayatla
artık yoruldum
başkaları mutlu olsun diye kendimizden verdik
sonra bi baktıkki
hekesin keyfi yerinde
olan bize olmuş
ama şimdi güçlendik
şimdi hayatımızı mahvedenler yüzümze bakıp gülümsüyor yağcılık yapıyor…

Not: Ne anlıyorsanız, ne alıyorsanız onu alın yazıdan. Benden açıklama beklemeyin lütfen…

Kendimizi bitirdik Ömer…” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

