Seni çok sevdim paşam


ataturk4
İlkokulda senin için defter tuttum. Fotoğraflarını dergilerden, gazetelerden topladım defterime yapıştırdım.

İlkelerini ezberledim. Hayatımın her karesine senin fikirlerini serpiştirdim.

Seni kullanmadım. Senin ismini herhangi bir amacım için kullanmadım. Daha güzel bir Türkiye için vizyonunu örnek aldım.

Şikayet ettim. Ne zaman birileri yanlış yaptıysa Atamın ülkesinde böyle yanlış olmaz deyip hakkımı aradım. Şikayetçi oldum, çözüm aradım.

Seni yazdım. Hayatımın her karesine senin ismini yazdım. İşlerimi en azimli duygularımla hayata geçirirken senin aferin sesini duyarak mutlu oldum.

Kaçmadım. Seni eleştiren, sevmeyen hiçkimseyi aşağılamadım. Peşini bırakmadım. Doğruyu bulana kadar misyonerliğini üstlendim.

İsmin her geçtiğinde heyecanlandım. En asil duygularımın esin kaynağıydın.

Seni çok sevdim. Öğretmenlerim sev diye baskı yaptığından değil doğru yolu bize çizdiğinden dolayı seni çok sevdim.

Çocuğumun başını senin şevkatinle okşayacağım.

Seni çok ama çok sevdim be paşam.

Bir Cevap Yazın

