Pes ettim!


Merak ediyorum; şimdiye kadar neye ve nelere pes ettin? Buraya yazsana.

Sonra ben yazacağım, önce sen.

Pes ettim!” üzerine 5 yorum

  1. Anlamayacağını daha ilk bakışta hissettiğim insanlara, “bir ihtimal” diyerek bir şeyler anlatmaya çalışma konusunda pes ettim 🙂 pes edeli yıllar oldu ama hala harcadığım vakite yanarım.

  2. ben pes etmeye pes ettim. her gün o kadar cok pes ediyorum ki. sokakta adamın biri balgamını yere düşürdüğünde, daha dün sokakta mendil satan çocuğun hikayesini dinlediğimde, Atilla Taş’ı her tvde gördüğümde, her İstanbul trafiğinde, biri yiyip diğeri baktığında, biri gülüp biri ağladığında, parası olan düdüğü çaldığında, Esra-Ceyda kardeşler her konuştuğunda “Yok artık, bu kadarı da olamaz, pes doğrusu” diyorum Neyse ki Let It Be diye bir şarkı var, günde bir doz iyi geliyor.:)
    Thank God for Beatles

Bir Cevap Yazın

