Kendimi bir şey sandım


Evet az önce oldu bu. Bazı insanların fütursuzca davranışlarını anlayamam tıpkı kendi fütursuzluklarımı anlayamadığım gibi.

Biri bir şey yapıyorsa mutlaka vardır bir bildiği der saygı duyarım. Sevgi belki ama mutlaka saygım vardır her yapılana. Fakat çok dengesiz ve anlamsız bulduğum hareketler için nasıl ve neden yaptı bunu diye düşünürüm. Sonra aklıma ‘kendini birşey sanmak deyimi’ gelir.

Hemen empatiyi patlatırım. ‘Etrafıma bakar, bütün bu şehir benim derim. İnsanlar gözümde nasıl küçülüyor anlatamam. Hepsini aşağılıyorum. Iyyyy! Ezikler diye bağırasım geliyor. Bütün şehir benim çünkü.

Sonra sadece ben bilirim derim. Offf! Ne kadar cahil gözüküyor bu insanlar gözüme anlatamam. Zavallılara yardım etmek lazım diye içimden geçiririm.

Beyin fırtınasını durdururum. Evet şimdi anladım seni adamım der işime geri dönerim.

O adam / kadın bunu nasıl yaptı sorusunun cevabını bulamadığım günler bu nakarat hep tekrarlanır hayatımda… Arada sunide olsa kendimi bir şey sanmanın dayanılmaz hafifliğini tatmış olurum…

Ohhh! 🙂

Kendimi bir şey sandım” üzerine 4 yorum

Bir Cevap Yazın

