Yalnız yaşamak istiyorum


Sevdiğim insanların yaptığı yanlışları gördükçe hep bir adım geri atıyorum ve kendime küsüyorum. Gün geliyor kendime yalnız yaşamak ve öyle ölsem fena olmaz diyorum. Peki bu duyguyu nasıl açıklayabilirim diye defalarca düşündüm.

Çok şey karaladım ama olmadı. Bitirip bir türlü yayınlayamadım.

Günler önce Burçak‘ın profilinde şu sözleri görünce aha dedim bütün hikayeyi özetleyen budur…

Herkes benim koyduğum kurallara göre yaşasaydı dünya cennet olurdu.

Biliyorum çok bencilce ama istediğimde bu sanırım.

Reklamlar

Yalnız yaşamak istiyorum” üzerine 5 yorum

  1. Öncelikle alıntı için teşekkürler…

    O cümle öyle bir anda çıkmadı zaten. Yani yazayım gitsin gibi… Seneler, olanlar, insanların kafamda bıraktıkları birikti, birikti, birikti; ben de bunu kustum. Seneler oldu ama hala aynı cümle çok şey anlatıyor. Bu sebeple profilde de yazıyor.

    İnsanları sevmek yalan, onlarla yaşananlar da. Hayat bütün bunları süpürecek çünkü. Geriye hepimizin düşünceleri kalacak. Düşüncelerimizdeki diğerlerini yönetebiliyorsak aslında bizim kurallarımıza göre yaşıyorlar demek. Yani onlar hala düşüncelerimizde bizi üzmüyorsa, onları sevdiğimiz gibi hatırlayabiliyorsak.

    Yalnız yaşamayı tavsiye ederim.
    Sevgiyle kal.

    Burçak.

  2. Ömer, kendini Honoré de Balzac ‘ın söylemiş olduğu ; “Beklemesini bilenin her şey ayağına gelir.” sözüne inandırmalısın.

    Fark ettim ki, sende var bu inanç : )

  3. insanlar yalan dostluklar yalan güvenler boşa..devir çok değişmiş çoook..ben 21 yaşımda bu hayatımdan bıktım.gitmek istiyorum yalnız yaşamak istiyorum fakat gittiğim yerde fatih olarak değilde başka şekilde başlamak istiyorum geçmişimi hiç anlatmamak herşeyi yeniden öğrenmek gibi..Hayata yeniden başlamak ve keşkelerimi silmek istiyorum bi sonraki dönemimde.o aldandığım yüzlerden uzak herkesten uzak olmak istiyorum.sadece yalnızlığı seviyorum.YAPABİLECEK MİYİM bilmiyorum.CESARET edebilecekmiyim

  4. önce büyümek istedim büyüdüm sonra bi sevgilim olsun istedim oldu.mutlu olmak istedim oldu.birazda param olsun istedim hatta biraz da değil çok istedim gene oldu araba istedim en iyi arabamda oldu hepsi askerliğe kadarmış.askere gittim kendimle başbaşa kaldım 15 ay ve herşeyin sadece BOŞ olduğunu anladım.gerçek mutluluk yoktu herşeyim olsada aslında mutlu değildim bi insana herzaman güvenemiyordum güven vermiyordular acaba sadece çevremdekiler mi böyle dedim fakat askerde 81 vilayetten insan geliyordu onlarda aynı şekildeydi ve sonra dedimki insanlık BİTMİŞ kendimide bitiriyorum onlara uyum sağlayarak günahı onlarla yanlışı onlarla yapıyorum birine uymazsam diğerine mutlak uyuyorum bu yüzden yalnızlık istiyorum nerde nasıl yaşarım bilemiyorum fakat insandan uzak günahtan uzak yerler istiyorum vicdanım çok rahatsız hergün cehennem kavramını daha çok öğreniyorum ve irademe güvenmiyorum günahdan kaçamıyorum insanlardan kaçarak sanırım günahtanda kaçacağım anladımki insanlarda GÜNAH insanı GÜNAH yapanda insan.keşke iradeli yetişseydm de bunları düşünmüyor olsaydım fakat olmadı işte şuanda biranda değişemiyorum zararın neresinden dönersem kardır GİDİYORUM

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s