Aşık olduğunu nasıl anlarsın?


Taksim Hill Otel’de bir konferansa katılmıştım geçen sene. Konuşmacı yabancı olunca canım sıkıldı etrafa göz atmaya başladım. Tam o sırada olgun bir hanımefendi ‘Çok dalgınsın Ömer’ dedi. (İsmimi yakamdan okumuş olmalı)

Direkt ismimle hitap edince afalladım ve ağzımdan ‘Aşık olup olmadığımı düşünüyorum’ kaçtı. O aralar bu garip hisse kapıldığım ayrı bir gerçek oraya hiç girmeyelim. 🙂

Hanımefendi kısık sesle kahkaha attıktan sonra başladı döktürmeye: ‘Bunu en iyi anlamanın yolu aşık olup olmadığını düşündüğün kadına ilan-ı aşk etmen. Ondan sonrası sana gerçek hissettiğin duyguları gösterecek zaten. Önünde duran tüm perdeler o vakit çekilmiş olacak. Herşeyi net göreceksin. Bu arada aşk diye birşey yoktur sizin gibi ahmaklar uyduruyor bunu.’

Öyle kalakaldım. Sonra lavobaya çıkıyorum diye konferans salonunu terk ettim.

Eve geldim, aşık olmadığıma kendime inandırdım.

Aşık olduğunu nasıl anlarsın?” üzerine 8 yorum

Bir Cevap Yazın

