Doğum Günü Çocuğu


Anlatmak zor yaşamak lazım şu doğum günü çocukluğu mevzusunu. Zaten yıllardır yaşıyorsunuzdur, yılda en az bir gün. Doğum günlerine değer veren biriyimdir. Çünkü o gün doğdun ve o insana bugüne şükürler olsun sen var oldun diyebildiğin özel bir gün. Arkadaşının kulağına bu sözü her gün fısıldayabilsende bugünler farklıdır.

Hayatımın en güzel yılını yaşamadım. Zorlandım, düştüm, yeniden kalkmak için çok süründüm. Gülümsemeyi ihmal etmedim ama 🙂 Geçtiğimiz yıl doğum günümde şöyle etrafıma baktığımda bana yöneltilen çaresiz bakışlar vardı. Şükürler olsun okulum biter bitmez feraha erdim.

Şimdilerde çok başarılı dönem yaşıyorum. Güçlü dostlukların tadını yeni yeni almaya başlıyorum ya da dostluğun ne anlama geldiğini anlamaya başlıyorum. Birde O da yanımda olsa elimi sıksa fena olmazdı hani ama neyse. 🙂

Bu yıl benim gibi gülen ve bana sonsuz güvenen bakışlar var, umutluyum…

Şimdi o bakışları atanlar ile eğlenmeye gidiyorum. Kendine iyi bak hemi.. Kim mi? Sen tabii ki! 🙂

Doğum Günü Çocuğu” üzerine bir yorum

  1. Ne hoş, ne güzel..Zamanın güzellikler getirmesi şükredilesi..Daha güzelleri gelir umarım ilerleyen günlerde senin için..Sağlıkla huzurla bi dahaki sene tekrar kutlayabilmek isterim bu güzel günü 🙂 Mutlu yıllar..Oldu iyi bakarım sağol çok düşüncelisin 🙂

Bir Cevap Yazın

