Senin kalbin var mı?


Hafiften kalp rahatsız edince dün doktora gittim. Sırada sonuçlarını göstermeyi bekleyen bir arkadaş vardı. Ayağa kalkıp sürekli oturuyor, ufluyor pufluyordu..

Hemen lafa girdim: – Geçmiş olsun. Çok mu ciddi seninki?

Arkadaş gülümsedi: -Yok yahu asistan gıcık ediyor beni.

İçimden ne alaka yahu demeye kalmadan hikayeyi anlatmaya başladı. Bir gün önce muayene olmaya gelmiş. Doktorun asistanı eski sevgilisi çıkmış. Doktora kalbi hakkında her konuştuğunda senin kalbin var mı? vs. deyip laf sokuşturu vermiş.

Esasında yazılacak çizilecek bir hikaye değil ama arkadaşın yüzündeki tedirginliği hatırladıkça tüylerim diken diken oluyor. Nasıl bir korku salmış kadın çözemedim. Esasında korkudan çok tiksinti gibi birşeydi ama neyse..

Bu arada ben bomba gibiyim, asistanı da tanımıyorum. 🙂

Senin kalbin var mı?” üzerine 5 yorum

  1. zor bir durum. Oğlanın kalbi yoksa bile o laflara dayanamayıp kalp hastası olur zaten:D

Bir Cevap Yazın

