Bunu kim yazdı?


ideshot

Friendfeed ve Twitter’ın popüler olmasının ardından, markaların burada yer almasına yol açtı ve insanların “bu marka hesabının arkasında kim var?” sorusunu sormasına neden oldu. Bir süredir tartışma konusu olan bu olaya en güzel çözümü Angelabs getirmiş. Yukarıda bulunan ekran görüntüsünde girilen duyurunun hemen arkasından [Metin] yazılması fevkalede yaratıcı olmuş. Böylece Angelabs’ın girişimi olan ideshot hakkında bilgi veren kurumsal hesabı o an kimin kullandığını gösteriyor.

Takdir ettim, zaten hep takdir ederdim.. 😛

Reklamlar

Bunu kim yazdı?” üzerine 3 yorum

  1. Ömer böyle düşünmen gerçekten sevindirici, yazı için teşekkürler 😉 İlk zamanlardan beri savunduğumuz “marka konuşmamalı, markada çalışan insanlar konuşmalı” idi. Bu sadece internette değil aynı zamanda diğer mecralarda da zaten böyleydi. Bu accountu işe alınacak bir kişi de yönetmemeli bence. Çünkü bu kişi işten ayrıldıktan sonra daha önce neler olmuş, neler konuşulmuş, nasıl bir üslup kullanılmış bilmeyen biri gelecek ve herşey karışacak diye düşünüyorum. Halbuki bu accountu belli departmanlardan 5-6 vb kişi yönetirse, bunlardan biri işten ayrılmış olsa bile accountun takipçileri yeni gelen kişinin resmini, ismini ve görevini görebilecek. Ve bu kişinin yeni biri olduğunu anlayabilecek. Bunun da çıkabilecek problemleri en aza indirgeyeceğini düşünüyorum. Bu önerdiğimizi de bari önce biz yapalım dedik, insanların hoşuna gittiyse ve marka algılarını değiştirebildiyse ne mutlu bize 😉

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s