Mutlaka takip etmeli dediğim..


Kabul ediyorum friendfeed manyağıyım…

Oldukça fazla kişiyi takip ediyorum ve harika zaman geçiriyorum… Lakin bir süre sonra mutlaka takip etmek zorunda hissettiğim insanları kaçırdığımı farkettim. Hemen mutlaka diye bir liste açıp onları ayrıca kaydettim. Aklıma geldikçe kendileriyle birebir ilgileniyorum.. 🙂

Sizinlede paylaşmak isterim.

İşte o liste;

Sunipeyk: Benim favori dijital starım. Dakikası dakikasına heyecan yaşatan ender ffholic.. 🙂

Fatih Taşkıran: Özene bezene entry giren ender arkadaşlarımdan. Bakmakta fayda var.

Ömer Ekinci: Yeni keşiflere fazla uzak kalmamak için. Sektörde kim kimi dürtmüş taze taze sunuyor.

Arda Kutsal: Webrazzi akışı ve olay koparan twitter girişlerini kaçırmamalısınız.

M. Serdar Kuzuloğlu: MYK ve servislerini takip etmek için tek yol gibi.. Araya Mac killer gençler girince daha bi tatlı oluyor.

Devletşah: Ablam ablam.. Herşeyiyle takip edilesi tatlı insan…

Arman: Manken ayarlıyacak bana. Yoksa yazmayacaktım. 😀

Şahika: Avatarı çok güzel.

Süleyman Sönmez: Ansiklopedinin life stream hali.. Özellikle yaptığı yorumlara bakıyorum.

Burak Bayburtlu: Teknolojiyi ondan öğrenip mahallede arkadaşlara hava atıyorum.

Sadi Tekin: Tanımam etmem. Kim eklemiş buraya?

Ekim Nazım Kaya: Her nerede ne yapılıyor veya yaşatılıyorsa..

Deniz Çoşkun: Takip etmek zorunda hissediyorum 😀

Denis Utku: Google giriş sayfasından benim bloga link verebileceklerini söyledi. Ondan yazdım.

Emrah Doğan: Taze ama tadından yenmiyor.

İlker Utlu: Borcumdan dolayı yazıyorum.

Baturica: İsyankar ama dürüst..

Diğer taraftan takip ettiğim tüm kişilere şuradan beni takip edenlere ise buradan ulaşabilirsiniz. Diğer taraftan friendfeed istatistiklerimi feedstats.info adresinden görebilirsiniz.

Yoksa siz hala üye değil misiniz? Lütfen.. 🙂

Bir Cevap Yazın

