Ergenekon iddianamelerinde adınız geçmiş mi?


Ntvmsnbc.com’dan büyük bir hizmet. Birinci ve ikinci ergenekon iddianemelerinde şuradan girip arama yapabiliyorsunuz.

Benim adım geçmemiş. Özgürlüğün tadını çıkartmaya gidiyorum.

Görüşürüz! 🙂

Ergenekon iddianamelerinde adınız geçmiş mi?” üzerine 3 yorum

  1. Benim adım da geçmemiş ancak ;

    Sen yanmazsan, ben yanmazsam, nasıl çıkar karanlıklar aydınlığa…

    gerçeklerle yüzleşme vakti geldi…
    sizleri uyanış için bloguma da bekliyorum…

    Saygılarımla

  2. o kadar emin olma!Şimdilik yazar, gazeteci, öğretim görevlileriyle ilgileniyorlar. blogculara sıra gelmedi henüz :))

Bir Cevap Yazın

