Faili Meçhul Kıyak!


kiyak_sidebar

Duyanlar duymuştur. Tunç Bey harika bir harekete imza attı. Hemen şuradan bilgi alabilirsiniz. Eğlenceniz müessesemiz tarafından garanti edilmiştir.

O değilde bizim blog yazımızın amacı krizi fırsata çevirmek. Peki siz bu blogun yazarına faili meçhul kıyak yapmak ister misiniz? 🙂

Size açık bir adres veriyorum: Bağlarbaşı mah. Kavaklıdere Sok. No:90 Gaziosmanpaşa İstanbul. Buraya isimsiz(başkasının adıyla) kargo ile hediyenizi yolluyabilirsiniz. Kargoyu yollarken vereceğiniz adrese hediyenize karşılık birşeylerde müessesemizden. Unutmayın bana yolladığınız hediyeye ben değil sponsorum, ismini bilmediğiniz kişiler cevap verecekler.

Herkese iyi eğlenceler…

Reklamlar

Faili Meçhul Kıyak!” üzerine 16 yorum

  1. Geri bildirim: Faili Meçhul Kıyak!

  2. gercekten cok basarili bir uygulama yapmissiniz emeginize ellerinize saglik.. beyaz showdan duydum ve gercekten cok beyendim…ve bende boyle birsey yapmaya karar verdim..tekrardan emeginize tesekkur ederim ellerinize saglik ..basarilarinizin devamini dilerimm

  3. bu hareketi oyun olarak değil belki ama o kadar çok yapan insanlar var ki ben o insanlarada sizlerede çok tşk ederim. yardım etmek dünyanın en güzel şeyi insanlık adına size minnettarım.. 🙂 şuan istediğim kadar tşk edebilirim sonuçta bende faili meçhul biriyim

  4. ne demişler sag elin verdigini sol el görmicek emeginize saglık dogru bişe olmuş bu hareket ki keşke insanlar böle güzel şeyler için ugraşsa hep ama nerdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  5. GERCEKTEN AKLINIZLA BIN YASAYIN AKSAM BEYAZDA SEYRETTIM VE COK HAKLISINIZ INSANIN AKLINA HEMEN ACABA KIME IYILIK YAPABILIRIM DIYE GELIYOR SIZI TEBRIK EDERIM BASARILAR!!!!!!!!!!!!!!

  6. tüm kalbi iyiliklerle dolu olanlardan allah razı olsun sakın unutmayın iyilik en güzel yatırımdır ahirette yaptığınız kıyaklar size kıyak olarak geri dönecektir buda benden size kıyak olsun

  7. ayrıca günümüzde insanların kalpleri katılaşıp nasır tutmaya başlamışken her yapılan kıyak kalplerinizi temizleyip yumuşatıyor bir bakıma kendinize dünyada ve ahirette en güel kıyağı yapmış oluyorsunuz sebep olanlar her yapılan kıyaktan nasıpleniyor .

  8. bende bi kaçtene yaptım ama hepsi olmasada genelde yüz güldürücü oldu yaptığım şey simit almıştım simitçiye 2 simit parası verdim simitçiye isteyen olursa simidi bu kağıtla vermesini söyledim alan kişi bende bunu birine yapmalıyım diyerek oradan uzaklaştı

  9. süppersiniz bayaz showda izledim bayıldım hiç değilse güsel bir şeyler yapıp övünmemek süpper ellerinize yüreğinize sağlık..;))

  10. insanlari böyle güzel bir düsünceye tesvik ettigin icin tesekkürler. Fikir ilk duyumda kulaga cok hos geliyor. Maalesef bu tür davranislar günümezde salaklik gibi keyif kacirici keimelerle karsi karsiya kaliyolar. Bu sitede butür düsünenlere kapak olsun. Emegine düsüncene saglik

  11. Walla böle bir zamanda böle kıyak harikasınız,unutulan değerleri hatırlattığınız we içimizdeki çocuğu uyandırdığınız için size çook tşk ederim yüreğinize sağlık

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s