Bizden birileri kariyer peşine düştü!


Çalıştığım şirkette beni en büyük onure eden şey müdürümün “sen bizden birisin” demesidir. Bizden biri kimdir? İyi günde kötü günde beraber ağlayan beraber gülen.. herşeyi emanet edebileceğin yaptığı her hatayı saflığına, başarısını azmine yormaktır.

İş dünyasının onca kuralı yıkılmayan duvarları prensipleri vardır. Bizden birileri hayal edemeyeceğiniz herşeyi yıkabilir hayal edemeyeceğiniz dünyalar yaratır.

Benim bugün değerli dostlarım var. Tıpkı bizden birileri.

Nurettin’in bana ilk merhaba deyişi, Hasan ve Sinan’ın Exoin’i anlatışı yıllar geçse unutulmayacak anılarımdandır. Çocuklarıma bırakacağım birkaç güzellikten birileridir onlar.

Bugün bu kardeşlerim harika bir ekiple yola çıktılar. Gençlere Kariyeri açmamış çiçek olan bizlere yardımcı olmak için ülkemize faydalı olabilmek için yola çıktılar.

Hayatımda başarmaktan çok dostlarımın başarılırını izlemeyi hedeflemiş ve yeğlemiş olarak onlarla gurur duyuyorum. Ofislerine her gittiğimde inançlarını izlediğimde ömrüm biraz daha uzadı sanki.

Bugün sitelerinde alfa yayın için mail almaya başladıklarını gördüğümde kıpır kıpır oldum.

Yolunuz açık olsun…

Her yere düştüğünüz veya tökezlediğinizde bana hissettirdiklerinizi hatırlayın diye tarihe not düştüm.

Sevgi ile..

Bir Cevap Yazın

