Kızımın günlüğü!


Bu bloga başladığım günden itibaren bir taraftanda kızıma (şayet olursa) ithafen bir blog tutmaya başlamıştım. Erkek dünyasının karanlık sırları, tükenmezlik, sapıklık, isteksizlik, bağırış çağırış…. Ne varsa anlattım kızıma. Anlatmaya devam ediyorum.

Birgün sevgilimden yakındım, birgün dostumla kavga ettim dert yandım. Çoğu zaman sanki yanımdaymış gibi hayal ettim. Biliyorum uçuk kaçık birşey yapıyorum ama yaptığımdan utanmıyorum.

Bugün haber aldığım acı olaylar oldu. Bir arkadaşım benim olmazsan kara toprağın olursun diyen bir gerizekalıdan korkuyor, bir diğer hanım ise aynı düşüncelere sahip bir yaratık yüzünden öldürülüyor.

İkiside bana kızımı hatırlattı. Hani birgün utanır sıkılırda anlatamam korkusuyla tuttuğum güzelim blogumu hatırlattı.

Erkekleri iki şekilde sınıflandıran bir kafa yapım var. Birincisi kadın dilini anlayan ikincisi anlamayan.

Birincisi pazarlamacıdır, aktiftir, zekidir, zeki değilse öyle gözükmeyi bilir. Kitap bilir, hayat boyu öğrencidir. Bir diğeri ise az önce saydıklarımın hepsine sahip olduğunu sanan bir bencildir.

Birincisi senin aşkın için yaşar ya da öyle gözükür diğeri kendi aşkı için öldürür. Olmadı kırar döker. O da olmadı çeker gider. Yarı yolda bırakır.

Peki sen bu zavallı yaratıktan korkacak kadar ahmak mısın? Seni öldürmesine izin verecek kadar zayıf mı olacaksın? Düşündükçe korkuyorum…

Kızımın günlüğü!” üzerine 3 yorum

  1. Süper olmuş! Bir erkeğin gözüyle diğer erkeklerin değerlendirilmesi, bazı ince noktaların yakalanması…

    Nasıl desem? Klavyene sağlık Ömer:)

Bir Cevap Yazın

