Ergenekondan alsalar beni!


Uzun süredir devam eden ergenekon soruşturması dahilinde bir sürü insan gözaltına alınıyor. Kamuoyunda acımasız cinayetlerin kaynağı olarak gösterilen örgütün parçası olarak gösteriliyor. Çok merak ettim…

..bu soruşturma dahilinde bende gözaltına alınsam ve bunu basın yayın organlarından öğrenseniz neler düşünürdünüz. Yorumlarınızı bekliyorum. Olmadı şıkları dolduruverin;

Ergenekondan alsalar beni!” üzerine 8 yorum

  1. sizin gibiler zaten ne zaman kurdukları bu sistemi bozacak birileri çıksa onları ya irticayla yada delilikle suçlar. ama çok değişti göreceksiniz…

  2. @İsimsiz, “sizin gibiler” sözünün bile bölücü bir ifade olduğunun farkında mısın? Bölünmekten şikayetin yoksa bilemem de Ergenekon’dan bile daha çok rahatsız olduğum bir konu bu “sizin gibiler” ve “bizimkiler” konusu.

  3. benim korkum da “sizin gibiler” “bizim gibiler” bölünmesiyle ergenekonun üzeri örtülme riski,
    oy kaygısıyla hareket eden siyasi liderlerin yakalanan bu kadar bombayı 19 mayıs bayramı fişekleri sınıfına sıkıştırma ihtimali…

Bir Cevap Yazın

