Arog Filmine Sakın Gitme!


Kimisi süper kimisi berbat derken kazayla dün girip izledik arog filmini. -Kesinlikle gitmeme taraftarı olsamda- Hayatımda böyle skandal ve berbat bir film izlemedim. Yanımda arkadaşım olmasa kesinlikle filmin sonu gelmeden çıkardım. Bu kadar sıkıcı, ucuz bir film sinemada izlememiştim. Sakın haa sakın bu filme gitme yanlışında bulunmayın..

Arog Filmine Sakın Gitme!” üzerine 7 yorum

  1. Hayır ben gittim. Resmen çok güzeldi. Espriler kaliteydi bikere. Ne Recep İvedik gibi cahillikle güldürmüş, ne de Ata Demirer gibi taklitle güldürmüş. Esprileri anlamak için belli bi yaşı geçmek lazım bence. Çok güzeldi. Cem Yılmaz’ın yaptığı hiçbirşey beğenilmiyor nedense. Çünkü bizim insanımız başarılı olanı düşürmekte usta. 😉

  2. katılmıyorum, bence gayet hoş ve eğlenceli bir filmdi.. evet boşdu ama hani öyle terk edilecek, bırakılıp gidilecek kadar bir durumu yok diye düşünüyorum… oysaki bu sinemalar mehmet ali erbil’in ne filmleirni gördü.. unutmamak gerek.. arog bence gayet eğlenceli 😉 sonuçta o paraya kimse bize hayatın sırrını vermez öyle değil mi?

  3. bu ülkede marjinallik peşinde olanların ilk yaptığı şeydir zaten cem yılmazı beğenmemek.

  4. yesinler. adam olmuş da film beğenmezmiş.

    ee tabi filmi anlamak için beyin gerek, kıvrım gerek, vizyon gerek.

    ahahahah

  5. Zevkler tabi ayrı, beğenirsin beğenmezsin ayrı konu da, bu şekilde çığırtkanlık yapmak da hiç hoş olmamış. “Sakın bu filme gitmeyin” diyen adamın ya bu işten bir çıkarı vardır, ya da açıkça saçmalamıştır. Ayrıca adama demezler mi, madem beğenmiyorsun daha kalitelisini sen yap da izleyelim diye.. Derler elbet.

Bir Cevap Yazın

