Nokia N85 Video Kalitesi


Volkan’ın bahsettiği üzere deneme için bana da dün nokia n85 gelmiş. Sabahtan beri kurcalama şansım oldu. Bir sürü fotoğraf çektim. viNe sayesinde bu fotoları otomatik olarak ovi‘de yayınladım. İsterseniz vox veya flickr‘a da yolluyabiliyorsunuz. Nerede olduğumu gösteren ve bana eğlenceli vakit geçiren bu uygulamaya hasta oldum. Yarınki toplantıdan sonra geniş bir yazı yazmayı düşünüyorum. Anı anına bloglama deneyimi nokia ile farklı bir yol alacak gibi..

Video açılmıyorsa buradan şansınızı deneyin.

Nokia N85 Video Kalitesi” üzerine 8 yorum

  1. Niye yolladılar peki? Sadece test amaçlı, yeni mi marketing proje mi bu? Bilmeyenler için konuyu biraz açıklasaydın Ömerciğim.

  2. Erdal merhaba,
    Telefonu yolladılar birde program verdiler. Bunu dene görüşlerini bizimle paylaş dediler. Benim blogda yazma sebebim sadece insiyatif.

    umarım açıklayıcı olabildim…

  3. Geri bildirim: Umut Ersoy » Cep Telefonlarımız Artık Daha Eğlenceli

  4. Geri bildirim: Nokia bloggerları davet etti. Sunipeyk

  5. Geri bildirim: Nokia | Nokia Cep Telefonları - modelleri, oyunları, yorumları, forum, programları

  6. Geri bildirim: TURKNET BetA » Blog Arşivi » Nokia bloggerları davet etti.

  7. Geri bildirim: Nokia bloggerları davet etti. » NetAlemi.org

Bir Cevap Yazın

