Yaman Gezgin Minibüste!


Daha önceki minibüs hikayemi okuyan var mı bilmiyorum! Hatta o yazım radikal gazetesine çıkmış annem bütün apartman ahalisine hava atmıştı. Artı yıllardır kullanmadığım banka hesabıma Doğan Holding’ten para yatması banka nezdinde beni artist konumuna yükseltmişti. Hatta bankmatikte görülen doğan holding yazısını fotoğraflamıştım. O zamanlarda fırlamaymışım 🙂

Konumuza geri dönersek.. Yaman Gezgin Kayboldu kampanyasından kısaca bahsetmek isterim. Yamancığım bir süre önce kaybolmuş ve yardımsever türk halkının Yaman Gezgin’i bulması istenmişti. Kampanyanın internetteki tepkisini wolkanca’nın blogunda yazdım. Şuradan okuyabilirsiniz.

İnteraktif bir projenin tutup tutmadığını en ilkel şekilde ölçen birisiyim. Hemen karşı komşumuzun büyük oğluna sorarım. Kendisi işkoliktir. Sabah işe çıkar akşam eve döner. Çevresi ile pek alakası olmayan halk arasındaki tabiriyle sığır sıfatına layık biri bahsettiğimiz.

  • Ben: Mehmetçiğim yaman gezgin kayboldu olayını biliyor musun?
  • Memo: Aaaa! buldular mı adamı?

Evet memonunda haberi olmuş. 🙂

Hala anlatacağım konuya gelemedim. Geçen minübüse bindim. Amcam gene yata yata gidiyor. Tabii ki içimden küfürleri sayıyorum derken o arada yanındaki arkadaşıyla konuştukları konu bana tanıdık geldi.

Şoför “Yaman Gezgin sitesine üyemisin” diyor cevap “üye oldum ama pek bakamadım”. “Sen ne yaptın?” sorusuna şoförümüz “eşşoğlu eşşeği bi türlü bulamadım”. “Herkes birşey yazıyor, kafam allak bullak”.

Ohaa dedim yaa 🙂 Düşünsenize Yaman Gezgin yanlışıkla bizim minibüse biniyor ve gelişen olaylar.

-Yaman Gezgin: Şuradan bi Yeşilpınar alır mısın?
-Şoför: Vaaayy! dayı sen misin?
-Yaman Gezgin: Biriyle karıştırdınız galiba?
-Şoför: Bırak olum bu işleri. Hasan Necmi tutun lan! Kaç gündür bu herifi arıyorum.

Tabii ki her sorumlu  vatandaş gibi 155’i tuşlarım 🙂 Ama siz siz olun bu kadar interaktif minibüse binmeyin bu dünyadan baya baya soğuyabiliyorsunuz 🙂

Yaman Gezgin Minibüste!” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

