Kapatmalar Bloglara Sıçradı!


Blog yazarları toplantılarında tanıştığım Mavinefes.com ve Acikgoz.org siteleri mahkeme kararınca engellenmiş.

İki blogda da sevdiği şarkıları albümleri paylaşan blogger, şarkıların hiçbirinde indirme linkinin olmadığını daha önce geçen bir görüşmemizde bilare belirtmişti.

Görülüyor ki internette müzik dinletmekte kapatma gerekçelerinde kendine sağlam bir yer bulmaya başladı. Evet şimdi korkmaya başladım..

Kapatmalar Bloglara Sıçradı!” üzerine 3 yorum

  1. hiç bir gerekçe gösterilmeden hiç bir mail dahi atılmadan hiç bir uyarı bile yapılmadan mavinefes.com ve acikgoz.org sitelerimi türkiyeden erişimine kapatan zihniyetleri şiddetle kınıyorum.sağda solda mavinefes ve acikgoz için korsan yayın yapıyor diyen gerizekalı kafaları basmayan beyinsizler siteyi incelediklerinde hiçbir türk sanatçının albumunun indirilme linki olmadığını rahatlıkla göreceklerdir.Tamam eğerki ben sitelerimde albumler ve parçaların indirme linklerini verseydim kararın arkasında sonuna kadar dururdum.
    Sonuçta benim sayfalarımda dair diğer kapanan sitelerede bu tip uygulama yapıldıgını düşünüyorum .Paylaşım yapan video siteleride var türkiyeden erişimi engellenen işin acı tarafı bunu açıkça ifade ediyorum bir doğan holdingin bunyesınde olan video.ekolay.nete neden dokunulmuyor yoksa tıpalarımı yemıyor koskoca dogan holdingle uğraşmaya.
    Bu konuda bugune kadar ne bir açıklama yaptım nede bu kapanma yada türkiyeden erişimin engellenmesi ile alakalı bir yazı yazdım. ve yazmıyacağımda sonuna kadar hakkımı arayacığımıda buradan belirtmek isterim.
    Sevgiler
    http://mavinefes.com ve http://acikgoz.org adına
    İlyas Açıkgöz

Bir Cevap Yazın

