Kınaları ne yapıcaz?


Böyle bir zihniyet yok! Akp iktidarda olduğundan beri halka hakaret eden başka bir zihniyet yok. Dailymotion.com’un kapatılmasının ardından yapılan her tartışmada “Akp açık ama” diye birileri laf sokuyor.

Geçen Webrazzi etkinliğinde web sitesi kapatmaları ile ilgili bir panel vardı. Ben o panelde anladım ki web sitesi kapatmaları ne yasa ile ilgili ne de hukuk yorumu ile ilgili.

Sorun yine bizde. Tıpkı 301 gibi.. Bütün ülkelerde böyle bir yasa olmasına rağmen sadece bizde dava açan olduğu gibi. Türklük onurunun dünyada eşinin benzerinin olmaması gibi.

Dailymotion.com’u kapattıran zihniyet ile Akp’yi kapatmak isteyen zihniyet aynı. Tıpkı Cumhuriyet’e bomba atıp hepimiz Cumhuriyetiz diye slogan atanlar gibi.

Ben böyle sesimi yükseltticekçe Akp’li damgası yiyorum. En ummadığım kişi bu adam Akp’li mi diyor.. Bunu son kez yine blogumda red ediyorum. Ben gerçekçiyim..

Şimdi Akp kapanıcak diye bir taraflarına yakmak amacı ile kına hazırlayan zihniyete sesleniyorum; kınaları ne yapacaksınız?

Kınaları ne yapıcaz?” üzerine 2 yorum

  1. Bu parti olayları takım mı ki AKP’li, CHP’li oluyo insan. Ben işime bakarım. Bana getirisi olan partili olurum 😉 Eskiden de insanları parti taraftarı yaptılar. Sağcı-solcu diye ülkeyi böldüler. Şimdilerde aynısını yapmak istiyorlar. Çünkü, Ülkede karışıklık olursa ilerleyemez, Dışa açılamaz.

    Fakat gerçekler ortada. iyi de olsa kötü de olsa Sırf iktidar yaptı diyei iktidara çamur atıp muhalefet yapılıyor. Bu sadece mecliste değil. Meclis dışında, insanlar arasında da oluyor. Yapmak istedikleri şey zaten bu. Sen AKP lisin, pis kaka oluyor. Sen CHP’lisin iğrenç… gibi bir şey oluyor.

    Kimse şuna bakmıyor, ben Türkiye Cumhuriyeti vatandaşıyım. düşüncelerim ne olursa olsun, ben Türküm ve hepimiz aynı ülkeyi paylaşıyoruz…

  2. Bu zihniyetin şurda 5-10 yılı daha kaldı. Sonsuza kadar yaşamayacakları kesin. Dünya değişiyor ve bizim koltuk sevdalı geri kalmış darbeci zihniyet hala rap sesleri ile vatandaşları sürebileceklerini sanıyorlar. Artık yeni nesil yemiyor bunları. İnsanları korkutarak dalavere çevirenlerin sonu yakındır.

Bir Cevap Yazın

