Kene Vakası


Dün veda gecesine gitmeden önce saatlerce yiğenimle oyun oynadım. Maşallahı var bitmek tükenmez bir enerjiye sahip. Yeri geliyor ağzımı burnumu dağıtıyor. Yeri geliyor emirler yağdırıyor;

  • Eşek ol, hadiiii!
  • At ol..
  • Ellerin bağlı senin şimdi..
  • Dişıııı! Öldün sen..
  • Beni pencereye çıkar..
  • Ömer Dada bana bu arabayı al..

Eve döndüğümde yiğenin elinde yara kabuğu benzeri bir cisim olduğunu benden sonra fark ettiklerini söylediler. Meğer yara değil böcekmiş. Ben nasıl olurda görmedim. O kadarda örümcek adam gibi birbirimizin ellerini ağ örerek bağladık.

Daha sonra annem böceği elinden almak istemiş. Yiğen izin vermemiş “o benim parmağım büyücek o demiş.” Kimseye dokundurmamış. Sonra millet başına üşüşünce kendisi bir hamleyle söküp atmış. Annem eline aldığında keneye benzetmiş ve kavonaza koymuş.

Sonrası belli. Hastane hastane dolaşmışlar. Hiçbir hastane kabul etmemiş. Direk Haseki’ye gitmelerini önermişler.

Haseki’de parmağı incelenmiş. Mucize olmalı hiçbir parça bırakmadan bizim yiğen çıkarmış keneyi. Daha sonra yapılan tetkiklerde kenenin zehirsiz olduğu belirlenmiş.

Ne diyeyim.. Mutlu geçen gecemiz şükürler olsun ki tedirginde olsak mutlu bitti.

Kene Vakası” üzerine 11 yorum

  1. Geçmiş olsun. Ünlü Herkül efsanesi geldi aklıma ölsün diye kötüler çocuğa iki yılan atar çocukken iki yılanı da boğazından yakaladığı gibi boğar 🙂

    Gerçekten Allah korumuş çok sevindim birşey çıkmadığına 🙂

  2. Herkül mü olacak bizim yiğen şimdi 🙂 O zaman bense ense yapmaya devam edeyim gelecekte her istediğimiz şey elimizde olacak 🙂

  3. Kardeşim kene dedikten sonra hemen bir şey yok yazsana yahu. Yazının sonuna kadar “umarım bir şey olmamıştır” diye hop oturup hop kalktım. Çok geçmiş olsun. Sevindim bir şey olmadığına. Kerataya da helal olsun, ne maharetli eli varmış. 🙂

  4. Bravo çocuğa parçalamadan çıkrtmış
    Dayılarına benzemiş
    Keneden kurtulmak zor
    nede olsa 901 çeşittirler
    Yusuf Altay

  5. Yazıyı okuyunca keneye acıdım desem yeridir. Şaka bir yana çok geçmiş olsun. Kazasız belasız atlatmış yeğeniniz…

Bir Cevap Yazın

