Herşey Bitti mi?


Bilen bilir hiç affetmem tüm sosyal ağlarda cirit atarım. Bir süredir myspace’te geziniyordum şok bir video ile karşılaştım. Hatun beni evlendiriyorlar diye ağlıyor. Hemde abi gözüyle baktığım biriyle diyor. İşte şok video burada.

Hatunun daha önceki videolarınada buradan ulaşabilirsiniz.

Açıkçası ilk izlediğimde kahkalar atıp dalga geçtim ama olayın gerçek olduğuna inandığımda biraz şaşırmadım değil. Merak ettiğim bir başka husus ise kız şayet intiharı seçerse onuda videoya çeker mi?

Korkunç değil mi?

Herşey Bitti mi?” üzerine 2 yorum

  1. Geri bildirim: Gülsuna Show Ana Haber’e Çıkmış « Ömer Enis

  2. Geri bildirim: Gülsuna, Show Ana Haber’e Çıkmış « Fatihok’s Weblog

Bir Cevap Yazın

