Çok Komiksin Yaa!


Komikya Yazar:

Öncelikle merhaba. Ömer Enis adlı siteniz gerçekten çok hoş olmuş, çok beğendim. Bağlantılar bölümünüzde bizim sitemize de yer verirseniz çok sevinirim. Olumlu veya olumsuz bir cevap yazmanızı rica ediyorum. İyi çalışmalar kolay gelsin…
http://www.komikya.org

Ömer Enis:

Böyle bir hizmetim yok..

Komikya Yazar:

Bağlantılar bölümünüz mü yok, anlayamadım…

Ömer Enis:

arkadaşım bağlantılar bölümünde eşimin dostumun adresi var. sana niye vereyim ki. hadi link vermeyi geçtim birde hesap veriyoruz..

Komikya Yazar:

İlk söylemeniz gereken şeyi son olarak söylerseniz olacağı budur tabii. Bağlantılar bölümünde eşime dostuma yer veriyorum kusura bakmayın size link veremem demek çok mu zor ki, böyle bir hizmetim yok diye anlaşılması imkansız bir mesaj atıyorsunuz. Ayrıca ben hesap da sormadım, sadece merak ettiğim için sordum. Link verip vermemek tamamen sizin insiyatifinizdir buna bişrşey diyemem ama üslubunuza biraz dikkat etmeniz gerektiğini rahatlıkla söyleyebilirim.

Ömer Enis:

sen bana piyangodan mı çıktın?

Komikya Yazar:

Ya hadi tamam git işine, kibirli insanlara ayıracak vaktim yok benim, bir daha msj atmazsan sevinirim…

Çok Komiksin Yaa!” üzerine 6 yorum

  1. Adam haklı.

    Talep eden talep ettiği suç olmadıkça net cevabı hak eder.
    Belki talebi bize göre saçmadır. Ama düşünün gündelik hayatta bile basit isteklerimizi çevremizdekiler anlamayabiliyor birşey istiyorsun başka şey olabiliyor.

    Eğer anlaşmazlıklarda sert cevap verirsek toplum yaşanmaz hale gelir.

    Çünkü bir insan haklıyken ne yaptığına bakılır, güçlüyken ne yaptığına bakılır.

    Bize düşen insani nezakettir. Düşünün binlerce MSN ve akrostiş şiir yorumu cevapladım. Derhal ! şiir yazmamı isteyenden tutun derhal sitesini açmamı isteyen derhal ödevini yapmamı isteyen derhal google dan çıkıp gitmemi isteyen derhal yazıyı silmemi isteyen derhal onu arkadaşım gibi MSN listeme eklememi isteyen derhal ….

    Tonla şey isteyen çıktı. Her birine ters cevap versem emin olun şimdiye başıma bir iş açılmıştı. 🙂

    Ömer seni çok sevdiğimi bilirsin ama bence bir düşün.

Bir Cevap Yazın

