Ajda Pekkan Resmi Web Sitesi


Ajda Pekkan yılların güzeli pop şarkıcısı. İlk defa bugün resmi web sitesine ulaştım. Şuradan bakabilirsiniz. Detaylı araştırmaya sebep aramadığım bir başka konu ise şöyle bir web sitelerinin olması. Ajda Pekkan ağ sitesinde tüm Ajda Pekkan siteleri toplanmış. Sanırım ilk defa bir şarkıcının böyle bir çalışması hayatta. Şaşırdım!

Ajda Pekkan Resmi Web Sitesi” üzerine 6 yorum

  1. ajdapekkannetwork.com pek bi dandik olmuş. Logo acayip vasat. Parasımı yok yaptıramamışmı 🙂

    Ama düşünce güzel. Taktir ettim.

  2. salak salak siteler yapmayı ne kadar da güzel beceriyorsunuz.. bravo başardınız.. yeterince aptal bi site.. aferin 😉

  3. yazıklar olsun ona.yazıklalr olsun ona super star dememıze rezil insan pkk lılarla ( kurtlerle değil) şarkı soyleyen ve o şarkıda gelın kurt kızları kurt erkeklerıyle savasın dıyecek kadar rezıl bırıymış yazıklar olsun senın kasedını alarak paramı vermem haram zıkkkım olsun .Nasıl bır starsında sen boyle bırsey yaparsın pkk yandaşcılığı yaparsın rezıl ınsan

  4. ya bu site falan fıs da benim 63 tane bestem var ben bunları nerde nasıl değerlendircem???
    allah aşkına biri bana yardım etsin yaaaaaaaaaa :S 😦

Bir Cevap Yazın

