Yazmak istiyorum


Canım çok sıkkın. Blogu kapattıktan sonra oldukça boş zamanım oldu. Lakin bu vakti bir türlü dolduramadım. Eğlendim çoştum gezdim yeniden kürk dükkanına döndüm.

Kusura bakmayın sözümü tutamadım. Bir sene bekleyemedim…

Yazmak istiyorum” üzerine 68 yorum

  1. Peki o zaman nedenini de bugün açıklamak durumundasın 🙂

    Ancak bir sene sonra açıklayabilirim demiştin ya, şimdi onu bekliyoruz kardeşim..

  2. Heheh valla ben de siteni sinirlenip GTI blogrolldan çıkarmıştım. Geri ekleyeyim. 🙂

    Bu ara kapanan siteleri çok saygısız buluyorum.
    Yazdıklarında herkes ilgi bekliyor yorum bekliyor. Sevgi, saygı dostluk paylaşılıyor. Sonra site kapanınca, sanki biz okuyucular kapatmışız gidi “Dağılın kardeşim..” tepkisi alıyoruz 🙂
    Yazıyoruz, soruyoruz basit bir cevap alamıyoruz. Bari sağ mı psikolojisi iyi mi onu bilelim yok o da yok.

    Oysa okuyucu velinimettir. Saygıyı da açıklamayı da hakeder.
    Küsünce de geri gelmez.

    Neyse yol yakınken dönmüşşsün 🙂

    Siteleri kapatmaya gerek yok. Ayda yılda bir yeni yazı da yazılabilir.
    Her gün bir çok insan Google’dan gelip sunduğunuz arşiv konularla sorularına cevap bulacaktır.

    Neyse sevindim döndüğüne 🙂

  3. >|< Muhahaha olsun sonuçta dayanmışsın ya ona bak ama çok komik açık ve net yazmışsın 'dayanamdım' 😀

  4. ben tuğba gaziantepte oturuyorum ve domuz gribinden çok korkuyorum sadece kendim için deil herkes için ben sizi çok seviyorum ve burdan aydındaki semra halam ve ömer amcama selamlar gönderiyorum ve doktorum programını izleyen herkese selamlar gönderiyorum he bide benim ağbim kalp hastalığı geçirio ona aşı vurulması gerekiomu?onun adı burak byby

  5. benim yorumum şu ki buradaki kişiler çok saçmalamış üstelik yaşlarını bildirmeden sevgili arıyorlar ve ben buna karşıyım. şu anda ingiltereden yazıyorum. aslen ingiltereliyim ailem sedef ismini sevdikleri için koydular diğer adım elizabet babam türk annem yabancı tam 5 dil biliyorum fransızca,türkçe,almanca,portekizce,ve kendi dilim olan ingilizce. evliyim 1kızım 1oğlum var.eşim yabancı.

  6. kızım 5 oğlum 3 yaşındalar onları ve eşimi çok seviyorum. herkese selamlar herkesi öpüyorum baaaay.

  7. hello my name is mia. what is your name?merhaba ben mia amerikalıyım 25 yaşındayım nişanlıyım.sarı saçlı ela gözlüyüm.gta oynamayı çok seviyorum yakında evleniyorum herkesi amerikaya düğünüme beklerim goodby.

  8. tufan aşkım seni çok seviyorummmmmmmmmmmmmmm anlaaaa artık lütfennn sensiz 1 dk bile zor geçiyoooo!!!!!!!!!!

  9. bu hayt kısadır elbet bir gn btr dünyan birden döner ama sen aldırma sana 5 deil 4 de yeter (FENERBAHÇE)

  10. BEŞİKTAŞ YERİ GELİR FENERİ YENER YERİ GELİR CİMBOMU YENER EEEEEEEEEEEEEE O ZAMAN GERİYE NE KALIR SADECE KENDİSİNE SAMPİYONLUK VE KUPA KALIR

  11. CSKA BAY BAY BAY CSK BAY BAY SANA BANK ASYA 1. LİGTE GÖRÜSÜRÜZ ( BU BİR SAKAYDI NASIL OLSA CSK TÜRK TAKIMI DEĞİL

  12. biricik aşkım seni çokkk sewiyorum ne kadar söyleyemesemde bn sana deliler gibi aşığım teklifini kabul etmek istiyorum sonsuza tek ewt diorum tm dünya duysun seni sewiyorumm bebeğim=))

  13. fenerbahcem benım bırıcık sevgılım soylesene baska kımım var benım senınle aglar senınle gulerım soylesene baska kımım var benımmmmmmmmmmmm senı cok sevıyorum fener bahce fb,fb, en buyuk fb. en buyuk allah galataya yalla besıktasa kıskıs fenerbahceye alkis

  14. slm adım emo derya yasım 14 istanbulda oturuyorum kendime arkadaş arıyorum msn mi eklerseniz meymun olurum 24 saat boyunça konu suruz msn ekleyiniz…………… emo_derya_sex@hotmail.com ………..ekleyin janlarım benim…….

  15. kız esra haklı beynini dadıtım gamze aaaaaa azını bçat diye ayırırım esra daakma onu deli deli?

  16. DR:Mehmer ÖZ den Hemstırlar

    Arkadaşım bak şimdi hamsterlar kesinlikle hastalık bulaştırmazlar Aksine bizden onlara hastalık geçer. Hamsterların tüyleri havada uçmaz dökülmez 🙂
    Hamsterların dışkısı minnacıktır ve kafesin köşelerine yapar buyüzden temizlemek kolay olur. Hamster kafesini 5 yada 6 günde bir temizlersen kesinlikle koku yapmaz biz kokar diye iştemiyorduk ama aldığında çok iyi baktı
    ve hiç kokmuyor 5 veya 6 günde bir temizlendiyinde kokmuyor çok iyi bir evcil havrandır ve fareye benzetenler fena bi şekilde yanılıyor arastırmam sonuçunda
    fare hemstır arasında çok büyük farklar vardır hiçbir benzerlik yoktur bu arada sitemi zirayet edin

  17. DR:Mehmer ÖZ den Hemstırlar

    arkadaşlar şimdi hamsterlar kesinlikle hastalık bulaştırmazlar Aksine bizden onlara hastalık geçer. Hamsterların tüyleri havada uçmaz dökülmez 🙂
    Hamsterların dışkısı minnacıktır ve kafesin köşelerine yapar buyüzden temizlemek kolay olur. Hamster kafesini 5 yada 6 günde bir temizlersen kesinlikle koku yapmaz biz kokar diye iştemiyorduk ama aldığında çok iyi baktı
    ve hiç kokmuyor 5 veya 6 günde bir temizlendiyinde kokmuyor çok iyi bir evcil havrandır ve fareye benzetenler fena bi şekilde yanılıyor arastırmam sonuçunda
    fare hemstır arasında çok büyük farklar vardır hiçbir benzerlik yoktur bu arada sitemi zirayet edin

  18. ARİSTON ÇAMAŞIR MAKİNEM 1.YILINDA ÇAMAŞIR KONAN KAPAK DÜŞTÜ,TAMİRİNİ KENDİM YAPTIM,3.CÜYILDA MAKİNA YÜKSEK SES ÇIKARIP YÜRÜMEYE BAŞLADI.BUNDAN SONRA ARİSTONMU ALLAH KORUSUN,

  19. DAHA ÖNCE FRİGİDAİRE ÇAMAŞIR MAKİNEM VARDI,15 SENE TIK DEMEDİ .EN İYİSİ TARTIŞMASIZ ELBETTE MİELE ANCAK 5000 TL ÜZERİNDE BÜTÇEMİZİ AŞIYOR,NE DEMİŞLER NE KA EKMEK OKKA KÖFTE.

  20. arkdaslar satanistlere engel olmamız gerekıor onların genc nesılı mahf etmesıne ızın vermeyın lutfen bu konuda duyarlı olun ılerıde torun veya cocuklarınızın kedı kesmelerını mı ıstıorsunuz sanmıorum bana yardım etmenız gerekıor onlar cok kötü işlerini iyi yapıorlar nesılı kandırıorlar bna ızın vermeyın cocuklarınızın sıte gecmıslerıne bakın varsa ole bısı psıkologa goturun

  21. neyse görüşürüz bayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy öpdüm seni selam söyle evdekilere sakın sınavda kendini sıkma rahat ol sıkarsan hiç bişey yapamasın tamam bayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy:D 😀 😀 😀 😀 😀

Bir Cevap Yazın

