Lahmacun MeetUp


Burak Büyükdemir ile günler öncesinden sözleştik Haber.gen.tr hakkında konuşmak amacıyla. Yola çıktım. Cevahir Alışveriş Merkezi’nde iki adet kupa alıp Gayrettepe Lotus Medya‘ya doğru yola çıktım. Ardından Erhan‘la buluştuk beraber zengin girişi yaptık.

Sprite içtikten sonra Burak Büyükdemir’in yanına geçtik. Daha sonra Lotus Medya’dan Fatih ve Anıl’da katıldı.

E-tohum ve haber.gen.tr projeleri hakkında bilgi aldık. Kısaca özetlemem gerekirse;

E-Tohum, Türkiye’deki girişimci yatırımcı ve altyapıyı sağlayan grafik, yazılımcıyı bir araya getirme amacı güdüyor. Ayrıca e-tohum girişimciye nasıl girişeceğini öğretiyor ve imkanlar sunuyor.

Bir nevi okul.

Haber.gen.tr ise sosyal haber sitesinin ötesinde katılımcıların tartıştıkları alan gibi geldi. Her ne kadar yapısı gereği sosyal olsada kullanıcının bu noktada bir elektriği yok gibi.

Görüşme bittikten sonra Fatih, Anıl, Erhan, Nurettin, Metin ve Harun kebapçıya gittik. Ben hariç herkes lahmacun yedi. Daha sonra iskenderler vs. havalarda uçuştu. Tartıştık. Fikirler ortaya attık. Neler yapabiliriz dedik. Metin ve Harun’un hazır semantik projelerinden haberdar olduk.

Vee son olarak dağıldık. En azından ben evime geldim.

Güzel bir gündü. Akşam mı deseydim?

MeetUp’tan çıkarılacak dersler;

  • Orkut.com 
  • Yapılacak projelerin halka inebilmesi gerekliliği.
  • Blog dünyasına yönelik işlerin gelir modelinin zor olduğu.
  • Herkesin birçok projesi olduğu ve sosyal olanın iş kaptığı.
  • Web 3.0 geliyor.

Allah herkese böyle dostlar versin…

Lahmacun MeetUp” üzerine 3 yorum

  1. Ömer merhaba,

    gördüğüm kadarıyla ben hariç herkez lahmacun yemiş diye yazmışsın ama seninle beraber pide yiyenlerden biriydim. Bu konuya bi açıklık getireyim istedim :)) Senin de sohbetin gerçekten doyum olmuyor, en kısa zamanda tekrarlamak üzere 😉

  2. Tekrar ıolması gereken günlerden biriydi. Gene bekleriz efenim.

    Bu arada üstteki spamcı arkadaşı da uçur bence…

Bir Cevap Yazın

